V Ogólnopolska Konferencja

Uczelnia Przyszłości

Uczelnia w erze Sztucznej Inteligencji
13-14 maja 2025
Kocierz Resort

woj. małopolskie

Koszt: 250 – 650 zł
Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy do udziału w V Ogólnopolskiej Konferencji „Uczelnia Przyszłości. Uczelnia w erze Sztucznej Inteligencji”, która odbędzie się w wyjątkowym otoczeniu Hotelu Kocierz Resort w województwie małopolskim.

To wydarzenie to nie tylko przestrzeń do wymiany doświadczeń i inspiracji, ale także okazja do zgłębienia najnowszych trendów i wyzwań związanych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w szkolnictwie wyższym. Jak AI zmieni sposób zarządzania uczelniami? Jak wpłynie na dydaktykę, badania i kompetencje przyszłości? Podczas tegorocznej edycji wspólnie poszukamy odpowiedzi na te pytania, budując wizję nowoczesnej uczelni na miarę nadchodzących dekad.

Będziemy zaszczyceni jeżeli zdecydują się Państwo na udział i dołączenie do grona liderów i ekspertów akademickich, którzy kształtują przyszłość edukacji w Polsce.

Wszystkie obecne na konferencji Uczelnie otrzymają bezpłatny roczny dostęp do platformy Credentium  z możliwością wystawienia 500 mikropoświadczeń

Tematyka konferencji

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w świat nauki i edukacji, redefiniując sposób zarządzania uczelniami, prowadzenia badań oraz kształcenia studentów. Nasz konferencja będzie okazją do zgłębienia kluczowych zagadnień związanych z transformacją szkolnictwa wyższego w dobie AI.

Wykorzystanie AI w dydaktyce i badaniach

Jak AI wspieraja proces nauczania i przyczynia się do rozwoju innowacyjnych badań naukowych

AI w kształtowaniu przyszłych kompetencji

Jakie umiejętności będą kluczowe na rynku pracy zdominowanym przez automatyzację i inteligentne technologie

Personalizacja edukacji dzięki AI

Jak technologie oparte na AI mogą dostosowywać ścieżki kształcenia do indywidualnych potrzeb studentów, zwiększając efektywność nauki

Automatyzacja procesów akademickich

Jak AI wspieraja proces nauczania i przyczynia się do rozwoju innowacyjnych badań naukowych

Dla kogo jest ta konferencja?

Konferencja skierowana jest do:

Władz Uczelni
Kierowników Działów IT
Kierowników i osób zatrudnionych w działach projektów
Termin i miejsce spotkania
13-14 maja 2025
Kocierz Resort
ul. Beskidzka 206
Targanice
woj. Małopolskie
Zobacz na mapie
Dostępne pakiety
Pakiet 1 – 650 zł netto*
Pakiet zawiera: 2 noclegi w pokoju dwuosobowym  (12/13 oraz z 13/14 maja), wyżywienie: 2 śniadania, obiad, kolacja – udział w bankiecie wieczornym, dostęp do wszystkich prelekcji.
Pakiet 2 – 450 zł netto* – Wyczerpany
Pakiet zawiera: 1 nocleg w pokoju dwuosobowym (12/13 maja), wyżywienie: śniadanie, obiad, kolacja – udział w bankiecie wieczornym, dostęp do wszystkich prelekcji
Pakiet 3 – 450 zł netto*
Pakiet zawiera: 1 nocleg w pokoju dwuosobowym (13/14 maja), wyżywienie: śniadanie, obiad, kolacja – udział w bankiecie wieczornym, dostęp do wszystkich prelekcji
Pakiet 4 (bez noclegu) – 250 zł netto
Pakiet zawiera: wyżywienie: obiad, kolacja – udział w bankiecie wieczornym, dostęp do wszystkich prelekcji.

Uwaga! Ograniczona liczba pokoi:

  • Pakiet 1: Pozostały 2 ostatnie miejsca z zakwaterowaniem jedynie w pokojach 2-osobowych.
  • Pakiet 3: Możliwa rejestracja z zakwaterowaniem 13/14.05 jedynie w pokojach 2-osobowych.

Organizatorem spotkania jest firma CloudTeam Sp. z o.o. współpracująca i oferująca rozwiązania dla szkolnictwa wyższego. Do współpracy przy tym wydarzeniu zaprosiliśmy grono akademickich ekspertów z uczelni z całej polski, którzy postanowili wzbogacić konferencję wystąpieniami merytorycznymi.

W przypadku pytań związanych z konferencją i zgłoszeniem prosimy o kontakt:
Małgorzata Dziubańska

Prelegenci

Aleksandra Przegalińska

Akademia Leona Koźminskiego

Profesorka Akademii Leona Koźminskiego, doktorka habilitowana w dziedzinie nauk o zarządzaniu. Doktoryzowała się w zakresie filozofii sztucznej inteligencji w Instytucie Filozofii UW. Obecnie jest Prorektorka ds Innowacji oraz AI w Akademii Leona Koźmińskiego, a także naukową doradczynią Campus AI. Od 2016 prowadziła badania w Massachusetts Institute of Technology w Bostonie. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku. Aktualnie Senior Research Associate w Center for Labour and Just na Harvardzie. Interesuje się rozwojem sztucznej inteligencji, przetwarzaniem języka naturalnego, uczeniem maszynowym, robotami społecznymi i technologiami ubieralnymi.

Pamela Krzypkowska

Ministerstwo Cyfryzacji

Pamela Krzypkowska jest specjalistką w dziedzinie cyfryzacji, z bogatym doświadczeniem w zakresie sztucznej inteligencji i nowych technologii. Obecnie pełni funkcję Dyrektorki Departamentu Badań i Innowacji w Ministerstwie Cyfryzacji, gdzie kieruje strategią odpowiedzialnej cyfryzacji Polski w erze AI.
Wcześniej pracowała jako AI Cloud Solution Architect w firmie Microsoft, gdzie była odpowiedzialna za prowadzenie flagowych projektów z zakresu sztucznej inteligencji dla największych klientów w Polsce. Jej praca w Microsoft obejmowała szeroki zakres działań, od MLOps (zarządzanie cyklem życia modeli AI) po rozwój i implementację modeli, oraz pracę z modelami generatywnymi. Oprócz pracy zawodowej, Pamela jest aktywnie zaangażowana w działalność edukacyjną. Wykłada na Akademii Leona Koźmińskiego oraz Politechnice Warszawskiej, aktywnie dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem. Jej zajęcia cieszą się dużym uznaniem dzięki jej umiejętności przekazywania skomplikowanych zagadnień w przystępny sposób.

Radosław Maćkiewicz

Centralny Ośrodek Informatyki

Radosław Maćkiewicz pełni funkcję dyrektora Centralnego Ośrodka Informatyki od grudnia 2023 roku. Jest doświadczonym menadżerem w branży nowych technologii, w szczególności w cloud computingu, cyberbezpieczeństwie oraz zarządzaniu usługami IT. Przez wiele lat pracował dla globalnych dostawców rozwiązań informatycznych, w tym dla firmy Microsoft oraz Hewlett-Packard. Jest wykładowcą akademickim z zakresu nowych technologii, przedsiębiorczości oraz praktycznej psychologii zarządzania. Ukończył Politechnikę Warszawską oraz studia MBA realizowane przez Szkołę Biznesu przy Politechnice Warszawskiej, wspólnie z London Business School, HEC Paris oraz NHH Norwegian School of Economics.

Mateusz Tykierko

Polska Chmura / Wrocławskie Centrum Sieciowo-Superkomputerowe

Dr inż. Mateusz Tykierko jest obecnie zastępcą dyrektora Wrocławskiego Centrum Sieciowo-Superkomputerowego oraz wiceprezesem związku Polska Chmura. Prowadzi projekty związane z infrastrukturą i usługami obliczeniowymi dla środowiska naukowego i gospodarki, a także pracuje naukowo i dydaktycznie na Politechnice Wrocławskiej.

Michał Kanownik

Związek Cyfrowa Polska

Prezes Zarządu Związku Cyfrowa Polska działającego na rynku już 18 lat. Członek Rady ds. Cyfryzacji działającej przy Ministrze Cyfryzacji. Związany z Digital Europe, organizacją zrzeszającą największe w Europie stowarzyszenia sektora ICT, w której sprawuje funkcję Członka Zarządu. Jest inicjatorem ogólnopolskich debat związanych z kwestiami digitalizacji, cyberbezpieczeństwa, 5G oraz nowelizacją prawa m.in. autorskiego, podatkowego, ochrony środowiska oraz w zakresie zamówień publicznych. Wieloletni manager z branży RTV i IT, aktywnie zaangażowany w rozwój i promocję procesu cyfryzacji w Polsce. Skutecznie wspiera merytoryczną i rzetelną dyskusję w obszarach firm – członków Związku Cyfrowa Polska, które stanowią istotną część branży RTV i IT inwestującej w Polsce.

Michał Karski

AI Professional Institute

Michał Karski to ekspert z ponad 25-letnim doświadczeniem w edukacji IT, specjalizujący się w sztucznej inteligencji. Karierę rozpoczynał jako trener, szkoląc specjalistów dla takich gigantów technologicznych jak Microsoft, AWS, IBM, Google czy Symantec. Współzałożył jedną z większych firm szkoleniowych IT w Polsce, oferującą strategiczne konsultacje i szkolenia z zakresu chmury i AI, a także był jednym z twórców Leading Learning Partners Association – największej na świecie sieci firm szkoleniowych IT. Pracował jako strategiczny doradca ds. chmury i AI dla organizacji na całym świecie, wspierając rozwój kompetencji cyfrowych na globalną skalę. Obecnie, jako Prezes AI Professional Institute, koncentruje się na edukacji i certyfikacji w dziedzinie sztucznej inteligencji, tworząc programy, które łączą praktyczną wiedzę z nowoczesnymi technologiami. Zafascynowany potencjałem AI, Michał nieustannie eksploruje, jak ta technologia może rewolucjonizować środowisko edukacyjne na globalną skalę. Jako lider w dziedzinie nowoczesnych technologii edukacyjnych, wnosi doświadczenie w projektach międzynarodowych, wspierając rozwój społeczeństwa w erze cyfrowej.

Tomasz Siemek

CloudTeam

Wykładowca akademicki, pasjonat nowoczesnych narzędzi i programów nauczania. Studia doktoranckie ukończył na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Absolwent Said Business School of Oxford. Całe życie związany z edukacją i kształceniem osób. Założyciel ABC Data Centrum Edukacyjne działające obecnie jako CloudTeam. Jeden z ojców narzędzia jakim jest Cloudla.bs, CloudMentor, CloudExam. Uzależniony od sportu i zdobywania nowych kompetencji w służbie komunikacji międzyludzkiej. Licencjonowany mediator i twórca pierwszych wytycznych dotyczących metodyki szkoleniowej dla takich firm jak Microsoft i Novell. Od 2018 roku osoba działająca z ramienia AWS na polu popularyzacji technologii chmurowych. Popularyzator tematyki Mikropoświadczeń zarówno tych wydawanych przez podmioty zewnętrzne jak i wydawanych przez uczelnię za pomocą takich platform jak Credentium.

Andrzej Żyławski

Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki

Andrzej Żyławski pełni funkcję Prezydenta Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki (WWSI), gdzie przewodniczy również Konwentowi Uczelni, będącemu organem konsultacyjno-doradczym.

Jako Prezydent WWSI, Andrzej Żyławski aktywnie uczestniczy w rozwoju uczelni, kładąc nacisk na innowacyjność i współpracę z przemysłem teleinformatycznym. Pod jego przewodnictwem Kolegium Rektorskie składa się z dyrektorów czołowych firm technologicznych, takich jak Oracle Polska, Intel Polska, Cisco Polska, HP Inc. Polska, NASK, IBM Polska i Lenovo Polska.

W 2018 roku Andrzej Żyławski został wyróżniony przez Szerokie Porozumienie na rzecz Umiejętności Cyfrowych (SPRUC), znajdując się na „Liście 100” osób szczególnie zasłużonych w zakresie rozwijania kompetencji cyfrowych w Polsce.

Ponadto, pełni rolę pełnomocnika ds. kontaktów międzynarodowych w Konferencji Rektorów Zawodowych Szkół Polskich (KRZaSP), co świadczy o jego zaangażowaniu w rozwój współpracy międzynarodowej polskich uczelni zawodowych.
Andrzej Żyławski jest również aktywny na platformie LinkedIn, gdzie dzieli się informacjami na temat działalności WWSI, inicjatyw edukacyjnych oraz współpracy międzynarodowej.

Jego działania koncentrują się na promowaniu innowacyjności w edukacji oraz budowaniu silnych relacji między środowiskiem akademickim a przemysłem ICT.​

Sabina Ratajczak

Akademia WSB

dr Sabina Ratajczak – Prorektor ds. Rozwoju, Dyrektor Centrum Jakości i Innowacji w Akademii WSB. Inicjatorka i koordynatorka wielu projektów rozwojowych z obszaru innowacyjnych metod dydaktycznych, rozwoju kompetencji kadry akademickiej, cyfryzacji, innowacji programowych. Koordynuje prace w ramach jednego z kierunków strategicznych realizowanych w ramach Strategii Rozwoju Uczelni – Cyfrowa AWSB.

Barbara Małuszyńska

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito

Barbara Małuszyńska – Menedżer ds. projektów edukacyjnych / AI w Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito. Odpowiedzialna za programy szkoleniowe dla wykładowców, instruktorów i metodyków nauczania w Grupie Merito. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Zarządzanie i Marketing; certyfikowany trener i konsultant biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem w kraju i zagranicą. Założycielka Fundacji Świat Możliwości – instytucji, która od 13 lat wspiera inicjatywy muzyczne i edukacyjne w Poznaniu. Posiada międzynarodowy certyfikat z zarządzania projektami Project Management Institute (PMI), a w ciągu ostatnich 2 lat ukończyła AI Manager Certification (Elephant AI Pro) i szereg kursów z tematyki AI w biznesie. W tym roku po raz kolejny jest dyrektorem programowym kursu dla wykładowców uniwersytetów Merito „AI jako Twój asystent dydaktyczny” (40-godzinne praktyczne przedsięwzięcie mające na celu pomóc nauczycielom w efektywnym wykorzystaniu narzędzi gen AI w pracy wykładowcy).

Natalia Ryłko

Politechnika Krakowska

Dr Natalia Ryłko – adiunkt w Katedrze Matematyki Stosowanej Politechniki Krakowskiej, specjalizuje się w interdyscyplinarnych badaniach nad materiałami kompozytowymi z wykorzystaniem zaawansowanych metod matematycznych. Autorka i współautorka blisko 70 publikacji naukowych, aktywnie zaangażowana w realizację projektów badawczych i edukacyjnych we współpracy z partnerami zewnętrznymi. Pełni funkcję Prodziekana ds. współpracy na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Krakowskiej. Zasiada w Radzie Programowej kierunku Matematyka Stosowana, jest członkinią krajowych i międzynarodowych towarzystw naukowych. Współorganizatorka wielu wydarzeń akademickich, w tym konferencji SAIE – „STEAM and AI in Education”.

Łukasz Walusiak

Akademia Śląska

Dr inż. Łukasz Walusiak – naukowiec i dydaktyk, pełniący funkcję Prodziekana ds. Nauki na Wydziale Architektury, Budownictwa i Sztuk Stosowanych Akademii Śląskiej (dawniej Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach). Stopień doktora nauk uzyskał 12 grudnia 2019 roku na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, gdzie obronił rozprawę doktorską z zakresu przetwarzania i analizy obrazów medycznych, ze szczególnym uwzględnieniem diagnostyki chorób płuc. Autor publikacji naukowych, zaangażowany w rozwój i analizę rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, zwłaszcza w kontekście edukacji. Aktywnie dzieli się wiedzą jako wykładowca i prelegent – m.in. w ramach wykładu pt. „Sztuczna inteligencja – bardziej pomaga czy przeszkadza?”. Jako prodziekan wspiera rozwój badań naukowych oraz promuje innowacyjne podejścia do kształcenia i współpracy naukowej.

Roland Zarzycki

Collegium Civitas

Doktor nauk matematycznych oraz doktor nauk humanistycznych, wicedyrektor Instytutu Myśli Politycznej im. Gabriela Narutowicza, adiunkt w Katedrze Socjologii Collegium Civitas i były prorektor tej uczelni. Nauczyciel akademicki, badacz, autor publikacji naukowych i referent na międzynarodowych konferencjach. W roku 2021 wydał monografię „Etyka codzienności – czy można być dobrym po prostu?”. Współpracuje międzynarodowo jako ekspert polityczno-ekonomiczny, zwłaszcza w obszarze odpowiedzialności globalnej, ekonomii społecznej, rozwoju sztucznej inteligencji oraz implementacji Celów Zrównoważonego Rozwoju. Współtwórca i koordynator kilkudziesięciu projektów naukowo-badawczych, społecznych, edukacyjnych, kulturalnych, obywatelskich i biznesowych. Naukowo zainteresowany przede wszystkim krytyczną analizą fantazji i ideologii w wymiarze społeczno-politycznym oraz w życiu codziennym. Od roku 2024 badacz wiodący w unijnym projekcie EducAItion, analizującym gotowość europejskiego sektora edukacyjnego na szeroko-skalową implementację narzędzi bazujących na rozwiązaniach AI. Poza-naukowo trenuje szachy, boks i szachoboks. Publicysta, aktywista, wegetarianin.

Marcin Mazur

Lenovo

W branzy IT od ponad 16 lat. W przeszłości pracował na stanowsiakch takich jak Partner Account Manager oraz Regional Sales Manager wspierając Partnerów oraz Klientów w budowie rozwiązań klienckich jak i zaawansowanych rozwiązań datacenter. W Lenovo Polska odpowida m.in. za sektor edukacyjny w sektorze Public. Z wykształcenia ekonomista i absolwent Akdemii Ekonomicznej w Krakowie.

Kamil Wołczyński

A+V

W A+V Kamil jest odpowiedzialny za sektor klientów publicznych. Pierwsza linia wsparcia inwestorów z branży uczelnianej, medycznej i muzealnej. Od kilkunastu lat sprawnie działa zarówno w zakresie samego prawa PzP, jak i komunikacji na linii projektant – inwestor – wykonawca. Wspomaga zamawiających na każdym etapie inwestycji – od pomysłu do realizacji. Na zamówieniach publicznych zjadł zęby, a przy okazji nieco posiwiał. Specjalizuje się również w tłumaczeniu języka technicznego na humanistyczny i odwrotnie. Absolwent Uniwersytetu Zielonogórskiego na kierunku Elektrotechnika. Były radiowiec.

Agnieszka Dymińska

Arcus

Ekspertka w dziedzinie rozwiązań informatycznych z rodziny Microsoft Dynamics 365, ze szczególnym uwzględnieniem ich zastosowania w branży edukacyjnej. Systemy IT prezentuje Klientom poprzez pryzmat korzyści biznesowych – automatyzacji procesów, efektywniejszego pozyskiwania danych oraz ich sprawnej analizy. Jej podejście opiera się na uważnym wsłuchiwaniu się w potrzeby Klientów i proponowaniu im spersonalizowanych rozwiązań, które nie tylko spełnią oczekiwania, ale także otworzą przed nimi nowe perspektywy rozwojowe. Od wielu lat współpracuje ze szkołami wyższymi i rozumie typowe aspekty ich pracy. Pomaga uczelniom dobierać takie rozwiązania informatyczne, które będą odpowiedzią na stojące przed nimi wyzwania.

Paweł Czerwony

Google for Education

Head of Google for Education – Central and Eastern Europe. Ekspert w dziedzinie produktów EdTech i multimediów. Od 2004 roku pracuje w obszarze nowych technologii dla edukacji. Założył i rozwinął kilka firm z obszaru EdTech. Na początku kariery współpracował m.in. z największymi wydawnictwami edukacyjnymi oraz dostawcą rozwiązań do zarządzania szkołami w jednostkach samorządu. Posiada kilkuletnie doświadczenie z produktami e-learningowymi dedykowanymi dla instytucji edukacyjnych. Ukończył dwa wydziały Uniwersytetu Ekonomicznego oraz roczny kurs dyplomowy w Holmes Institute w Sydney (Australia). Członek Polskiej Komisji Akredytacyjnej przy Ministerstwie Edukacji Narodowej oraz Starszy Doradca w Fundacji EdTech Poland. Wykładowca na kilku uczelniach. Ma doświadczenie w operacjach biznesowych na 5 kontynentach w ponad 80 krajach.

Michał Popiół

APN Promise

Michał Popiół od ponad 16 lat z pasją i zaangażowaniem pracuje w branży IT. Ukończył dwa kierunki studiów, co pozwoliło mu zdobyć szeroką wiedzę i umiejętności, które z sukcesem wykorzystuje w codziennej pracy. Od kilku lat pełni podwójną rolę jako Cloud Solutions Architect oraz Head of Cloud Center of Excellence. Ta unikalna kombinacja pozwala mu realizować dwie największe pasje: zgłębianie najnowszych technologii Chmury Publicznej oraz skuteczne zarządzanie zespołem specjalistów.

Dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu Michał projektuje i wdraża zaawansowane rozwiązania chmurowe, które przynoszą realne korzyści biznesowe. Jednocześnie, jako lider zespołu, dba o rozwój i motywację współpracowników, tworząc inspirujące środowisko pracy.

Chętnie dzieli się zdobytym doświadczeniem i wiedzą, pełniąc rolę Microsoft Certified Trainer (MCT) oraz wykładowcy akademickiego. Prowadzi zajęcia dla studentów, inspirując młode pokolenie do odkrywania fascynującego świata IT.

Jego kariera to nieustanna podróż pełna wyzwań i nowych odkryć. Każdy dzień w branży IT stanowi dla niego okazję do nauki, rozwoju oraz dzielenia się wiedzą z innymi. Michał jest przekonany, że technologie chmurowe mają przed sobą niesamowitą przyszłość i cieszy się, że może być częścią tej ekscytującej ewolucji.

Grzegorz Kafel

Arcus

Grzegorz Kafel od ponad 7 lat jest nieodłącznym członkiem zespołu Arcus S.A., gdzie z pasją wspiera firmy i instytucje w optymalizacji kosztów druku oraz automatyzacji procesów biznesowych. Dzięki wydajnemu oprogramowaniu do zarządzania drukiem oraz zaawansowanemu sprzętowi japońskiego producenta Kyocera Document Solutions, Grzegorz pomaga klientom w znacznym obniżeniu kosztów i zwiększeniu bezpieczeństwa danych. Jego doświadczenie obejmuje realizację projektów nie tylko w dużych organizacjach, ale również w administracji publicznej i szkołach wyższych.

Kornel Szarapajew

Arcus SI

Cloud and Software Engineer specjalizujący się w rozwiązaniach chmurowych, AI i integracji systemów IT dla sektora edukacyjnego. Tworzy innowacyjne rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji w Microsoft Azure OpenAI – jest współautorem inteligentnego chatbota dla uczelni – ask4all. Jego doświadczenie obejmuje także rozwój aplikacji integrujących się z systemami opartymi na Microsoft Dynamics 365, przy użyciu Microsoft Power Apps oraz Power Automate. Wspiera szkoły wyższe dzieląc się z nimi wiedzą na temat nowoczesnych technologii AI i ich praktycznego zastosowania w środowisku akademickim.

Piotr Jarocki

Euvic Solutions

Dyrektor Działu Wytwarzania Aplikacji w Euvic Solutions S.A., ekspert w zakresie zaawansowanych technologii IT z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i wdrażaniu kompleksowych rozwiązań dla sektora edukacji, biznesu oraz administracji publicznej. Specjalizuje się w tworzeniu złożonych systemów informatycznych – od aplikacji CRM, po narzędzia do zarządzania infrastrukturą IT i centrami danych. Jest również autorem innowacyjnych rozwiązań z zakresu Internetu Rzeczy (IoT). W Euvic Solutions kieruje zespołem odpowiedzialnym za rozwój aplikacji wspierających cyfrową transformację uczelni wyższych. Skupia się na integracji sztucznej inteligencji, automatyzacji procesów oraz najwyższych standardach bezpieczeństwa danych. Realizowane pod jego kierunkiem projekty łączą nowoczesne technologie z realnymi potrzebami instytucji edukacyjnych, oferując im rozwiązania „end-to-end” – od koncepcji po wdrożenie.

Agenda

13 maja 2025

8:30 – 9:30
Rejestracja uczestników, powitalna kawa
9.30 – 09.45
Rozpoczęcie konferencji
Tomasz Siemek – CloudTeam
9.45 – 10.30
Szkoły Wyższe w dobie AI: Adaptacja i Innowacje – jak rozwój technologiczny i sztuczna inteligencja wpływają na współczesny świat biznesu a przede wszystkim ekosystem uczelni
Aleksandra Przegalińska – Akademia Leona Koźminskiego
10.30 – 11.00
GenAI na uczelniach – jak należy włączać studentom genAI a nie wyłączać. Jak mądrze prowadzić zajęcia i sprawdzać prace studentów z AI?
Pamela Krzypkowska – Ministerstwo Cyfryzacji
11.00 – 11.20
Czy Państwa Uczelnia jest gotowa na AI? Bezpieczeństwo z Lenovo w Nowej Erze
Marcin Mazur – Lenovo
11.20 – 11.35
Jak AI wspiera nowoczesną naukę hybrydową i jak możesz dzięki niej zaoszczędzić?
Kamil Wołczyński – A+V
11.35 – 12.00
Przerwa kawowa
12.00 – 13.00

Panel dyskusyjny o AI
Podejście jednostek centralnych do wykorzystania sztucznej inteligencji w kontekście działań edukacyjnych

  • Radosław Maćkiewicz – Centralny Ośrodek Informatyki
  • Michał Kanownik – Związek Cyfrowa Polska
  • Michał Karski – AI Professional Institute
  • Mateusz Tykierko – Wrocławskie Centrum Sieciowo-Superkomputerowego, Polska Chmura
13.00 – 13.15
Praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji w systemie ERP uczelni
Grzegorz Kafel – Arcus SA, Agnieszka Dymińska – Arcus SI, Kornel Szarapajew – Arcus Si
13.15 – 13.30
Innowacje na Uczelni dzięki wykorzystaniu generatywnej Sztucznej Inteligencji – Google dla Edukacji
Paweł Czerwony – Google for Education
13.30 – 13.45
AI Professional Institute Academy – nowoczesne kształcenie w obszarze AI dla uczelni wyższych
Paweł Czerwony – Google for Education
13.45 – 14.45
Obiad
14.45 – 15.00
Kompleksowe Laboratorium AI dla Uczelni – Inteligentnie, Kompletnie, Bezpiecznie
Euvic
15.00 – 16.00

Panel dyskusyjny
Strategie uczelni w kontekście zastosowania AI przez studentów i kadrę dydaktyczną

  • Andrzej Żyławski – Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki
  • Sabina Ratajczak – Akademia WSB
  • Barbara Małuszyńska – Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito
16.00 – 16.15
Wpływ dyrektywy NIS2 oraz UKSC 2.0 na uczelnie wyższe w kontekście technologii Microsoft
Michał Popiół – APN Promise
16.15 – 16.30
Przerwa kawowa
16.30 – 16.45
Rozwiązania CloudTeam wykorzysujące elementy sztucznej Inteligencji
Tomasz Siemek – CloudTeam
16.45- 17.15

Wyniki badań o AI

Gotowość Nauczycieli do korzystania z technologii AI

  • Natalia Ryłko – Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Łukasz Walusiak – Akademia Śląska

Sektor edukacyjny w obliczu eksplozji AI – prezentacja wstępnych wyników badawczych uzyskanych w ramach europejskiego projektu EducAItion

  • Roland Zarzycki – Collegium Civitas
17.15 – 17.30
Podsumowanie pierwszego dnia konferencji, losowanie nagród
17.30 – 19.30
Czas wolny
19.30
Uroczysta kolacja

14 maja 2025

7.30 – 10.00
Śniadanie
10.00 – 11.45

Prezentacja procesu edukacyjnego w połączeniu z systemem egzaminacyjnym i generowanie mikrodoświadczeń

Tomasz Siemek – CloudTeam

Warsztaty z AI

Michał Karski – AI Professional Institute

PARTNERZY HONOROWI
PARTNERZY GŁÓWNI
PARTNERZY
PATRONI
PATRON HONOROWY
PATRONI

Rejestracja

Rejestracja na konferencje została zakończona.
W przypadku chęci dopisania się do listy rezerwowej lub pytań związanych z konferencją i zgłoszeniem prosimy o kontakt:
Małgorzata Dziubańska
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i nazwisko
Zgoda (Credentium)
Zgoda (Regulamin)
Zgoda (Polityka prywatności)
Zgoda (Przekazywanie danych)
Informujemy, że wysłanie formularza nie jest jednoznaczne z rejestracją na konferencję. Zgłoszenia przyjmujemy wyłącznie po wcześniejszej weryfikacji i tylko od osób zatrudnionych w uczelniach. Nie przyjmujemy zgłoszeń od firm prywatnych. Po ręcznej weryfikacji, skontaktujemy się z Państwem drogą mailową.

Regulamin V Ogólnopolskiej Konferencji „Uczelnia Przyszłości. Uczelnia w erze Sztucznej Inteligencji”

§1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady rejestracji oraz uczestnictwa w V Ogólnopolskiej Konferencji „Uczelnia Przyszłości. Uczelnia w erze Sztucznej Inteligencji”, organizowanej przez CloudTeam Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Plac Konesera 9, 03-736 Warszawa, NIP: 525-238-86-25, zwaną dalej „Organizatorem”.
  2. Konferencja odbędzie się w dniach 13-14 maja 2025 roku w Kocierz Resort, ul. Beskidzka 206, Targanice.
  3. Przez następujące określenia użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się:
    1. Regulamin – niniejszy regulamin Konferencji,
    2. Organizator – CloudTeam Sp z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Plac Konesera 9, 03-736 Warszawa wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000276018, NIP: 525-238-86-25, REGON: 140903162,
    3. Konferencja – konferencja „Uczelnia Przyszłości. Uczelnia w erze Sztucznej Inteligencji” (13-14 maja 2025 roku w Kocierz Resort, ul. Beskidzka 206, Targanice.)
    4. Uczestnik – osoba fizyczna uczestnicząca w Konferencji po uprzedniej rejestracji za pomocą formularza rejestracyjnego na Stronie WWW,
    5. Zamawiający – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, która deleguje Uczestnika do udziału w Konferencji i opłaca udział Uczestnika w Konferencji,
    6. Strona WWW – strona Konferencji dostępna pod adresem https://edtech.cloudteam.pl/events/uczelnia-przyszlosci/
    7. Przepisy Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich Uczestników.
    8. Przesłanie zgłoszenia do Organizatora jest równoznaczne z zaakceptowaniem przez Zamawiającego i Uczestnika Regulaminu.
    9. Organizator zapewnia, że dołoży wszelkich starań, aby zagwarantować zgodność Konferencji z jej opisem.

§2 Rejestracja i opłaty

  1. Rejestracja na Konferencję odbywa się poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie internetowej Organizatora: https://edtech.cloudteam.pl/events/uczelnia-przyszlosci/.
  2. Każdy Uczestnik powinien dokonać osobistego zgłoszenia udziału w Konferencji.
  3. Potwierdzeniem rejestracji jest otrzymanie od Organizatora wiadomości e-mail.
  4. Po otrzymaniu potwierdzenia uczestnictwa, Uczestnik zobowiązany jest do uiszczenia opłaty konferencyjnej zgodnie z wybranym pakietem:
    1. Pakiet 1 – 650 zł netto: zawiera 2 noclegi (12/13 oraz 13/14 maja), wyżywienie (2 śniadania, obiad, kolacja), udział w bankiecie wieczornym oraz dostęp do wszystkich prelekcji.
    2. Pakiet 2 – 450 zł netto: zawiera 1 nocleg (12/13 maja), wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja), udział w bankiecie wieczornym oraz dostęp do wszystkich prelekcji.
    3. Pakiet 3 – 450 zł netto: zawiera 1 nocleg (13/14 maja), wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja), udział w bankiecie wieczornym oraz dostęp do wszystkich prelekcji.
    4. Pakiet 4 (bez noclegu) – 250 zł netto: zawiera wyżywienie (obiad, kolacja), udział w bankiecie wieczornym oraz dostęp do wszystkich prelekcji.
  5. Istnieje możliwość dopłaty 300 zł netto za pokój jednoosobowy. W celu potwierdzenia dostępności prosimy o kontakt z Organizatorem.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do udzielania rabatów na cenę za udział w Konferencji na zasadach odrębnych, niż w niniejszym regulaminie.
  7. Po otrzymaniu potwierdzenia uczestnictwa, Uczestnik otrzyma fakturę proforma, którą należy opłacić w ciągu 14 dni od daty jej wystawienia. Brak terminowej płatności może skutkować anulowaniem rejestracji.
  8. Limit rejestracji uczestników z jednej uczelni wynosi 3 osoby.
  9. Termin rejestracji uczestnictwa w Konferencji upływa na 2 dni przed jej rozpoczęciem lub w chwili zamknięcia listy Uczestników. O zamknięciu listy Uczestników Organizator powiadomi bez zbędnej zwłoki komunikatem zamieszczonym na stronie internetowej Konferencji.

§3 Zasady Konferencji

  1. Organizator ustala plan Konferencji oraz ma prawo dokonywania w nim zmian, także w dniu, w którym odbywa się Konferencja, w tym ma prawo do zmian rozkładu czasowego i kolejności wystąpień. Zmiana programu Konferencji nie może stanowić podstawy do kierowania roszczeń wobec Organizatora.
  2. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za szkody w obiektach, w których prowadzone są działania związane z Konferencją, spowodowane przez niego lub oddelegowanych przez niego Uczestników.
  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji.
  4. Organizator nie wyraża zgody na profesjonalne rejestrowanie dźwięku oraz obrazu podczas wykładów, seminariów i warsztatów, jak również podczas występu artysty, który może być przewidziany w programie Konferencji dostępnym na Stronie WWW.

§4 Rezygnacja z udziału

  1. Uczestnik ma prawo do bezpłatnej rezygnacji z udziału w Konferencji do 14 dni przed jej rozpoczęciem, tj. do 28 kwietnia 2025 roku. Rezygnację należy zgłosić pisemnie na adres e-mail: anna.zaskorska@cloudteam.pl.
  2. W przypadku rezygnacji po 28 kwietnia 2025 roku, opłata konferencyjna nie podlega zwrotowi.
  3. Dopuszcza się zamianę Uczestnika oddelegowanego przez Zamawiającego, jednakże po uprzednim powiadomieniu Organizatorów o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości na adres email: anna.zaskorska@cloudteam.pl nie później niż na 7 dni przed konferencją.

§ 5 Dostęp do platformy Credentium

  1. Uczelni biorącej udział w konferencji przysługuje roczny dostęp do platformy Credentium.
  2. W ramach dostępu uczelnia otrzymuje:
    1. darmowe jednodniowe wdrożenie platformy,
    2. możliwość wystawienia 500 darmowych mikropoświadczeń,
    3. wsparcie w stworzeniu jednego szablonu mikropoświadczenia.
  3. Z jednej uczelni w konferencji może wziąć udział maksymalnie 3 uczestników. Wdrożenie platformy odbywa się na poziomie uczelni, a nie indywidualnego uczestnika.
  4. Korzystanie z platformy w ramach rocznego dostępu nie wiąże się dla uczelni z żadnymi kosztami. Po upływie roku uczelnia nie jest zobowiązana do kontynuacji korzystania z platformy.

§ 6 Ochrona danych osobowych i wizerunku

  1. CloudTeam Sp. z o.o. jest administratorem danych osobowych Uczestników. Szczegóły na temat przetwarzania danych osobowych przez CloudTeam znajdują się w informacji na temat przetwarzania danych osobowych stanowiącej załącznik nr 1 do Regulaminu.
    Na potrzeby tworzenia przez Organizatora dokumentacji z Konferencji Uczestnicy zgadzają się na wykorzystanie swojego wizerunku na zdjęciach i w filmach nagrywanych podczas jej trwania, w szczególności w trakcie trwania wykładów i seminariów oraz imprez towarzyszących Konferencji. Materiały te będą wykorzystane wyłącznie w celu dokumentacji dla Partnerów Konferencji oraz promocji jej kolejnych edycji w sposób profesjonalny.
    Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że Organizator może przygotować imienne identyfikatory, na których zostaną zamieszczone następujące informacje: imię, nazwisko, stanowisko, nazwa/instytucji.

§ 7 Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie Konferencji oraz niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany będą publikowane na stronie internetowej Konferencji.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  3. Kontakt z Organizatorem:
    Anna Zaskórska
    E-mail: anna.zaskorska@cloudteam.pl

Informacja na temat przetwarzania danych osobowych Uczestnika

Administratorem Danych Osobowych Pani/Pana jest Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością „CLOUDTEAM” z siedzibą w Warszawie pod adresem: ul. Plac Konesera 9, 03-736 Warszawa; podstawą prawną przetwarzania danych jest wyrażenie zgody. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania oraz usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem przez nas Pani/Pana danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Jeśli masz pytania dotyczące przetwarzania Pani / Pana danych osobowych oraz przysługujących praw proszę skontaktować się z administratorem danych listownie lub na adres e-mail: info@cloudteam.pl

Dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:

  • organizacji konferencji przez CloudTeam S.A, – podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes CloudTeam polegający na wykonaniu zawartej umowy o Pani / Pana udział w konferencji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami – podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes CloudTeam (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • rozliczeniowym – podstawą prawną jest niezbędność danych do wypełniania obowiązków prawnych ciążących na CloudTeam wynikających z przepisów księgowych i podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

W przypadku wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną (tj. zgody na przesyłanie informacji o kolejnych edycjach konferencji organizowanych przez CloudTeam S.A.), Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w celach marketingowych – podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes CloudTeam (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na oferowaniu i promocji produktów i usług CloudTeam w związku z wyrażoną zgodą na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną.

Pani / Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie CloudTeam: dostawcom IT, firmom audytorskim.

Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia konferencji. Dane mogą być ponadto przetwarzane w celach marketingowych do momentu wycofania zgody na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Okres przechowywania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych będzie niezbędne do dochodzenia roszczeń lub do obrony przed takimi roszczeniami przez CloudTeam. Dane mogą być przetwarzane przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązków ciążących na CloudTeam wynikających z przepisów księgowych i podatkowych.

Przysługuje Pani / Panu prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu CloudTeam, przysługuje Pani / Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani / Pana danych osobowych. Przysługuje Pani / Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. Podanie danych osobowych stanowiących zgłoszenie jest konieczne do wzięcia udziału w konferencji – bez podania danych wzięcie udziału w konferencji nie będzie możliwe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.