Quatrième conférence nationale

L'UNIVERSITÉ DU FUTUR

L'université vue par les différentes communautés
28 - 29 novembre 2024, Świeradów-Zdrój

Mesdames et Messieurs

Serdecznie zapraszamy na naszą kolejną konferencję Uczelnia Przyszłości – Uczelnia oczami różnych środowisk, którą tym razem zorganizujemy w malowniczym Świeradowie Zdroju. Ponownie mamy nadzieję, że zawartość merytoryczna sprosta oczekiwaniom i wyjadą Państwo zadowoleni z naszej konferencji.

Pour votre commodité et en fonction de votre disponibilité, nous vous envoyons plusieurs choix de forfaits de conférence afin que chacun d'entre vous puisse l'adapter à ses besoins. Nous proposons la participation à la conférence sans, avec une ou deux nuits d'hôtel. Chaque option inclut la participation au banquet du soir, au cours duquel nous poursuivrons les discussions en coulisses.

POUR QUI ?

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji:

  • Władze uczelni
  • Kierowników działów IT
  • Osoby odpowiedzialne za projekty uczelniane
  • Osoby odpowiedzialne za wdrażanie mikropoświadczeń na uczelniach

SUJET DE LA CONFÉRENCE

  1. Microcredentials
    • Omówimy ich wpływ na jakość kształcenia w szkolnictwie wyższym oraz technologie wspierające dostępne na rynku.
    • Zorganizujemy panel z udziałem ekspertów, w którym swoje doświadczenia i opinie przedstawią m.in. Dyrektor COI Radosław Maćkiewicz oraz dr Robert Musiałkiewicz, Przewodniczący Konferencji Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych.
    • Odbędą się warsztaty praktyczne z przygotowania mikropoświadczeń dla uczelni.
  2. Sztuczna inteligencja i cyberbezpieczeństwo
    • Przedstawimy najnowsze regulacje w zakresie NIS2 i ISO 27001 dotyczące bezpieczeństwa na uczelniach.
    • Zajmiemy się również zastosowaniem AI w systemach ERP oraz przyszłością nowoczesnej uczelni w dobie sztucznej inteligencji.
  3. Nowe technologie
    • Zaprezentujemy innowacyjne rozwiązania Google dla edukacji oraz sposoby zarządzania infrastrukturą audiowizualną, które pozwalają na obniżenie kosztów eksploatacji.
    • Przedstawimy przegląd systemów wspierających realizację projektów finansowanych z Funduszy Unijnych, związanych m.in. z dostępnością i przeciwdziałaniem zjawisku drop-out’u na uczelniach.

La réunion est organisée par CloudTeam Sp. z o.o., une société qui coopère et offre des solutions pour l'enseignement supérieur. Nous avons invité un groupe d'experts académiques issus d'universités de toute la Pologne à collaborer à cet événement, qui ont décidé d'enrichir la conférence par des discours de fond.

Si vous avez des questions concernant la conférence et l'inscription, n'hésitez pas à nous contacter :
Małgorzata Dziubańska
Date et lieu :
28 - 29 novembre 2024
Elements Hotel & Spa *****
ul. Zakopiańska 20a, Świeradów-Zdrój
Zobacz na mapie
Forfaits disponibles :
Pakiet 1 – 600 zł netto*
Pakiet zawiera: 2 noclegi w pokoju dwuosobowym  (27/28 oraz z 28/29 listopada), wyżywienie: 2 śniadania, obiad, kolacja – udział w bankiecie wieczornym, dostęp do wszystkich prelekcji.
Pakiet 2 – 400 zł netto*
Pakiet zawiera: 1 nocleg w pokoju dwuosobowym  (27/28 listopada), wyżywienie: śniadanie, obiad, kolacja – udział w bankiecie wieczornym, dostęp do wszystkich prelekcji.
Pakiet 3 – 400 zł netto*
Pakiet zawiera: 1 nocleg w pokoju dwuosobowym  (28/29 listopada), wyżywienie: śniadanie, obiad, kolacja – udział w bankiecie wieczornym, dostęp do wszystkich prelekcji.
Pakiet 4 (bez noclegu) – 200 zł netto
Pakiet zawiera: wyżywienie: obiad, kolacja – udział w bankiecie wieczornym, dostęp do wszystkich prelekcji.
* Możliwość dopłaty do pokoju jednoosobowego w kwocie 300zł netto. Prosimy o kontakt w celu potwierdzenia dostępności pokoju.
28 - 29 novembre 2024
Elements Hotel & Spa *****
Koszt: 200 – 600 zł

Intervenants

Marcin Czaja

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego

mgr prawa, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej, urzędnik służby cywilnej, audytor wewnętrzny jednostek sektora finansów publicznych. Studiował prawo międzynarodowe na Uniwersytecie w Amsterdamie, zarządzanie projektami w Akademii im Leona Koźmińskiego w Warszawie, ukończył studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2008 r. zatrudniony na stanowisku dyrektora departamentu w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego, od 2013 r. kieruje komórką organizacyjną odpowiedzialną za sprawy organizacji i nadzoru nad uczelniami w systemie szkolnictwa wyższego i nauki.

Radosław Maćkiewicz

Dyrektor Centralnego Ośrodka Informatyki

Radosław Maćkiewicz pełni funkcję dyrektora Centralnego Ośrodka Informatyki od grudnia 2023 roku. Jest doświadczonym menadżerem w branży nowych technologii, w szczególności w cloud computingu, cyberbezpieczeństwie oraz zarządzaniu usługami IT. Przez wiele lat pracował dla globalnych dostawców rozwiązań informatycznych, w tym dla firmy Microsoft oraz Hewlett-Packard. Jest wykładowcą akademickim z zakresu nowych technologii, przedsiębiorczości oraz praktycznej psychologii zarządzania. Ukończył Politechnikę Warszawską oraz studia MBA realizowane przez Szkołę Biznesu przy Politechnice Warszawskiej, wspólnie z London Business School, HEC Paris oraz NHH Norwegian School of Economics.

dr Robert Musiałkiewicz

Przewodniczący KRePUZ , Rektor Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku, ekspert VET

Wykładowca akademicki z doświadczeniem praktycznym. Rektor Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku, gdzie jest zatrudniony na stanowisku profesora. Posiada tytuł zawodowy radcy prawnego oraz dyplom Ministra Skarbu Państwa uprawniający do zasiadania w spółkach skarbu państwa. Przez wiele lat prowadził własną działalność gospodarczą oraz pracował w organach spółek kapitałowych. Był koordynatorem projektów z zakresu transferu wiedzy z obszaru nauki do gospodarki. Przewodniczący Konferencji Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych.

dr inż. Jarosław Bułka

Sekretarz Komisji Akredytacyjnej Uczelni Technicznych, Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Transformacji Cyfrowej

Ekspert ds. transformacji cyfrowej, smart-city, telemedycyny i sztucznej inteligencji. Biocybernetyk z prawie 20-letnim stażem w Katedrze Automatyki i Inżynierii Biomedycznej AGH. Panelista i popularyzator działalności R&D oraz transferu wiedzy z nauki do biznesu. Sekretarz Komisji Akredytacyjnej Uczelni Technicznych. Członek Małopolskiej Rady Społeczeństwa Informacyjnego oraz Rady Krakowskiego Instytutu Technologicznego – Sieć Łukasiewicza. CEO MedDataSolution, współwłaściciel i CPO w GrayLight-Imaging a także pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. transformacji cyfrowej.

Agnieszka Dardzińska-Głębocka

Politechnika Białostocka, Polska Komisja Akredytacyjna

Dr hab. Agnieszka Dardzińska-Głębocka jest profesorem Politechniki Białostockiej. Od 2024 r. pełni funkcję pełnomocnika rektora ds. akredytacji i certyfikacji. W latach 2020-2024 była prorektoem ds. kształcenia, W latach 2016-2019 pełniła funkcję kierownika Zakładu, a później Katedry Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej na Wydziale Mechanicznym. W latach 2014-2020 pełniła funkcję wydziałowego koordynatora programu Erasmus+, w latach 2019-2020 dodatkowo funkcję pełnomocnika dziekana Wydziału Mechanicznego ds. współpracy międzynarodowej. Ponadto ściśle współpracuje z Uniwersytetem w Charlotte, Północna Karolina USA, gdzie od 2001 roku jest profesorem wizytującym.

Dr hab.Agnieszka Dardzińska-Głębocka prowadzi intensywną działalność w instytucjach, organizacjach i towarzystwach naukowych. Jest ekspertem wielu gremiów, m.in. od 2013 roku ekspert Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A., od 2018 roku ekspert NAWA i NCBiR.  Aktywnie działa jako członek Polskiej Komisji Akredytacyjnej w zespole nauk ścisłych i przyrodniczych i członek Rady Programowej PKA, oraz ekspert European Commission Joint Research Centre: Brusksela, Belgia, do oceny wniosków Horizon 2020 i Europa+. Jest międzynarodowym ekspertem ds. jakości kształcenia oraz ekspertem merytorycznym ds. oceny wniosków oraz realizacji projektów doktorantów i post-doc’ów, m.in. w Słowacji, Niemczech, Litwie i Łotwie. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Logiki i Filozofii Nauki od 2003, oraz Polskiego Towarzystwa Mechaniki i Informatyki Stosowanej od 2013.

Jest przewodniczącą Zespołu doradczego Ministra Nauki ds. polityki otwartych danych.

Jej dorobek naukowy od początku pracy na Uczelni obejmuje ponad 150 prac naukowych, a zainteresowania naukowe obejmują zagadnienia eksploracji danych z medycznych baz danych, odkrywanie wiedzy z niepełnych systemów informacyjnych, systemy uczące się.

Agnieszka Dardzińska-Głębocka efektywnie współpracuje z licznymi zagranicznymi ośrodkami naukowymi, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Chinach, Wietnamie, regularnie uczestniczy w renomowanych zagranicznych imiędzynarodowych konferencjach naukowych.

Maciej Sysło

Prof. Maciej Sysło - Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki

Matematyki, informatyk. W połowie lat 1960’ przyglądał się, jak uczniowie z III LO we Wrocławiu uruchamiali swoje programy na maszynie Elliott 803 w ramach pierwszych w kraju zajęć z programowania i metod numerycznych w szkole. Od połowy lat 1980’ włączył się w przygotowanie rzeszy nauczycieli na ekspansję komputerów w edukacji. Za swój największy sukces uznaje utrzymanie, wbrew tendencjom w kraju i za granicą, wydzielonych zajęć z informatyki w szkołach, a ostatnio – wprowadzenie powszechnego kształcenia informatycznego, obejmującego nauczanie informatyki i programowania wszystkich uczniów na wszystkich poziomach edukacyjnych. Teraz upowszechnia myślenie komputacyjne, jako uzupełnienie tradycyjnych kompetencji 3R – czytania, pisania i rachowania, i konstrukcjonistyczne podejście do uczenia się, i przygotowuje propozycje dla uczniów i nauczycieli włączenia sztucznej inteligencji (AI) do praktyki edukacyjnej. Nagrodzony wieloma wyróżnieniami i grantami krajowymi oraz zagranicznymi.

Dariusz Wronikowski

Pełnomocnik Rektora ds. Cyfrowej Transformacji w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie

Pełnomocnik Rektora ds. Cyfrowej Transformacji w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie oraz w latach 2019-2024 dyrektor IT w Akademii Leona Koźmińskiego. Magister, inżynier informatyki oraz absolwent MBA. Ma różnorodne doświadczenie w informatyce, obejmujące stanowiska związane ze wsparciem użytkowników, administracją i programowaniem. W 2015 roku odniósł sukces wdrażając usługi chmurowe Microsoft, będąc jednym z pionierskich wdrożeń w Polsce. Aktywnie uczestniczy w projektach związanych z digitalizacją, transformacją cyfrową, chmurą obliczeniową, podpisami elektronicznymi, CRM i EOD oraz szeroko wykorzystaniem AI. Opierając się na rozwoju, szuka możliwości automatyzacji procesów w celu uproszczenia procesów pracy. W 2020 roku koordynował w pełni elektroniczny proces obsługi studentów e-Wnioski, w tym obieg prac dyplomowych. Następnie w kolejnym roku wprowadził cyfrową rekrutację, a w kolejnym e-Teczkę studenta, znacząco zwiększając efektywność dziekanatów ALK poprzez zastosowanie najnowocześniejszych technologii i światowych rozwiązań. W 2022 roku Dariusz dołączył do Stowarzyszenia Forum Dziekanatów, aktywnie działając i współtworząc sekcję IT i w dniu dzisiejszym będąc członkiem zarządu. Od roku 2023 wspiera również swoją osobą sekcję EdTech przy Konfederacji Lewiatan gdzie w roku 2024 został wiceprzewodniczącym Prezydium Rady.

Aleksandra Matukin-Szumlińska

Dyrektor Centrum Organizacji Kształcenia - Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Absolwentka prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, na którym ukończyła również studia doktoranckie.

Od ponad 18 lat zawodowo czynnie związana ze szkolnictwem wyższym jako pracownik administracji centralnej, nauczyciel akademicki, doktorant, a także jako członek komisji stypendialnych dla studentów i doktorantów oraz członek komisji dyscyplinarnej dla doktorantów. Swoją drogę zawodową w 2006 r. rozpoczynała na Uniwersytecie Jagiellońskim, następnie w latach 2009-2019 pełniła funkcję Kierownika Działu Nauczania na Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. Od 2019 r. pełni funkcję Dyrektora Centrum Organizacji Kształcenia AGH – jednostki administracji centralnej odpowiedzialnej za realizację zadań związanych z organizacją i koordynacją procesu kształcenia na studiach wyższych, podyplomowych oraz w ramach innych form kształcenia.
W 2020 r. brała udział w pracach Zespołu doradczego ds. cyfryzacji rekrutacji i obsługi procesu dydaktycznego w uczelniach powołanego przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Jest członkiem Stowarzyszenia Forum Administracji Akademickiej (FAA). Współpracuje także ze Stowarzyszeniem International Relations Offices Forum (IRO’s Forum).

Posiada wieloletnią praktyczną wiedzę oraz doświadczenie w zakresie funkcjonowania szkół wyższych, w szczególności w obszarze formalnoprawnych aspektów kształcenia na studiach wyższych, studiów podyplomowych oraz innych form kształcenia, w tym w szczególności w zakresie tworzenia i prowadzenia studiów oraz rekrutacji, dokumentacji i dyplomowania, a także stosowania procedur administracyjnych w indywidualnych sprawach studentów. Na co dzień przygotowuje również wewnętrzne akty normatywne w uczelni, wewnętrzne procedury oraz wzory różnego dokumentów związanych z organizacją procesu kształcenia w uczelni oraz w indywidualnych sprawach studentów.

Uczestniczka wielu konferencji, seminariów oraz szkoleń organizowanych m.in. przez MNiSW, NAWA, PKA, OPI, jak i przez inne uczelnie wyższe, dotyczących rekrutacji, kształcenia i spraw studenckich, stosowania k.p.a. i wydawania decyzji administracyjnych, akredytacji studiów wyższych oraz zapewnienia i oceny jakości kształcenia, funkcjonowania systemu POL-on, KRK, PRK i ZSK, uznawalności wykształcenia, legalności pobytu studentów zagranicznych, ochrony danych osobowych w uczelniach wyższych, transformacji cyfrowej szkół wyższych, a także dyscypliny finansów publicznych oraz zamówień publicznych w uczelniach wyższych.

Brała również udział i ukończyła wiele szkoleń menadżerskich związanych z zarządzaniem zespołami i organizacją pracy, profesjonalnej komunikacji i różnic międzykulturowych z uwzględnieniem specyfiki środowiska akademickiego oraz w zakresie prawa pracy.

dr inz. Tomasz Siemek

Prezes Zarządu - CloudTeam

Wykładowca akademicki, pasjonat nowoczesnych narzędzi i programów nauczania. Studia doktoranckie ukończył na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Absolwent Said Business School of Oxford. Całe życie związany z edukacją i kształceniem osób. Założyciel ABC Data Centrum Edukacyjne działające obecnie jako CloudTeam.  Jeden z ojców narzędzia jakim jest Cloudla.bs, CloudMentor, CloudExam. Uzależniony od sportu i zdobywania nowych kompetencji w służbie komunikacji międzyludzkiej. Licencjonowany mediator i twórca pierwszych wytycznych dotyczących metodyki szkoleniowej dla takich firm jak Microsoft i Novell. Od 2018 roku osoba działająca z ramienia AWS na polu popularyzacji technologii chmurowych. Popularyzator tematyki Mikropoświadczeń zarówno tych wydawanych przez podmioty zewnętrzne jak i wydawanych przez uczelnię za pomocą takich platform jak Credentium.

Michal Karski

Head of Cloud & AI - CloudTeam

Michał Karski posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu edukacją IT oraz wspieraniu transformacji technologicznych w dużych organizacjach. Jako Head of Cloud & AI w CloudTeam, specjalizuje się w prowadzeniu organizacji z sektora publicznego i prywatnego przez proces migracji do infrastruktury chmurowej oraz wdrażania zaawansowanych technologii sztucznej inteligencji. Jego bogate doświadczenie techniczne w zakresie architektury chmury, analityki opartej na AI oraz przetwarzania w chmurze wykorzystywał w wielu projektach w Polsce i za granicą. Przez 9 lat Michał zasiadał w zarządzie Leading Learning Partners Association – globalnej organizacji szkoleniowej zrzeszającej członków z 55 krajów, którzy łącznie szkolą ponad 870 000 studentów. Od 2022 dyrektor programowy programu CIONet Cloud Excellence, który tworzy unikalną społeczność decydentów w obszarach chmury, biznesu i technologii.

Michał Popiół

Cloud Solutions Architect / Head of Cloud Center of Excellence - APN Promise

Michał Popiół od ponad 16 lat z pasją i zaangażowaniem pracuje w branży IT. Ukończył dwa kierunki studiów, co pozwoliło mu zdobyć szeroką wiedzę i umiejętności, które z sukcesem wykorzystuje w codziennej pracy. Od kilku lat pełni podwójną rolę jako Cloud Solutions Architect oraz Head of Cloud Center of Excellence. Ta unikalna kombinacja pozwala mu realizować dwie największe pasje: zgłębianie najnowszych technologii Chmury Publicznej oraz skuteczne zarządzanie zespołem specjalistów.

Dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu Michał projektuje i wdraża zaawansowane rozwiązania chmurowe, które przynoszą realne korzyści biznesowe. Jednocześnie, jako lider zespołu, dba o rozwój i motywację współpracowników, tworząc inspirujące środowisko pracy.

Chętnie dzieli się zdobytym doświadczeniem i wiedzą, pełniąc rolę Microsoft Certified Trainer (MCT) oraz wykładowcy akademickiego. Prowadzi zajęcia dla studentów, inspirując młode pokolenie do odkrywania fascynującego świata IT.

Jego kariera to nieustanna podróż pełna wyzwań i nowych odkryć. Każdy dzień w branży IT stanowi dla niego okazję do nauki, rozwoju oraz dzielenia się wiedzą z innymi. Michał jest przekonany, że technologie chmurowe mają przed sobą niesamowitą przyszłość i cieszy się, że może być częścią tej ekscytującej ewolucji.

Veronika Jakubowska

Dyrektor Departamentu Edukacji i Prewencji w Państwowej Komisji do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15

Dyrektor Departamentu Edukacji i Prewencji w Państwowej Komisji do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15. Od 16 lat związana ze szkolnictwem wyższym.

Kamil Wołczyński

Directeur technique et commercial chez A+V Sp. z o.o.

W A+V odpowiedzialny za sektor klientów publicznych. Pierwsza linia wsparcia inwestorów z branży uczelnianej, medycznej i muzealnej. Od kilkunastu lat sprawnie działa zarówno w zakresie samego prawa PzP, jak i komunikacji na linii projektant – inwestor – wykonawca. Wspomaga zamawiających na każdym etapie inwestycji – od pomysłu do realizacji. Na zamówieniach publicznych zjadł zęby, a przy okazji nieco posiwiał. Specjalizuje się również w tłumaczeniu języka technicznego na humanistyczny i odwrotnie. Absolwent Uniwersytetu Zielonogórskiego na kierunku Elektrotechnika. Były radiowiec.

Damian Szostek

Sales Team Manager - Arcus Si

Wspiera Klientów w procesie wyboru rozwiązań IT odpowiednich do ich potrzeb. Specjalizuje się w systemach klasy ERP, w szczególności Microsoft Dynamics 365. Koncentruje się na skutecznym wspomaganiu organizacji w zwiększaniu efektywności pracy i realizacji celów biznesowych. Jako pasjonat nowych technologii jest przekonany, że ich odpowiednie wykorzystanie może zrewolucjonizować zarzadzanie organizacją i przyczynić się do jej sukcesu. Praca ze specyfiką procesów i wymagań uczelni to jego pasja, poparta wieloletnim doświadczeniem – jest dla Klientów z tej branży przewodnikiem po korzyściach płynących z wdrożenia platformy Microsoft Dynamics 365 i rozwiązań one4all. Dogłębnie zna specyfikę tego typu wdrożeń w szkołach wyższych i chętnie dzieli się tą wiedzą.

Dorota Mościbrodzka

Dyrektor Działu Wdrożeń Kadrowo-Płacowych i Rozwoju Produktu eduHR w Arcus Systemy Informatyczne

Doświadczony manager, zarówno działów kadrowo-płacowych, jak i zespołów wdrożeniowych w projektach implementacji systemów informatycznych klasy ERP w obszarach HR. Od ponad 10 lat prowadzi wdrożenia kadrowo-płacowe w szkołach wyższych – specyfika uczelnianej administracji, zawiłości i wyzwania towarzyszące tym projektom, to jej codzienna praca, ale także pasja.

Oprócz koordynowania procesów wdrożeniowych, zarządza także procesem rozwoju produktu one4all eduHR, dbając o jego dopasowanie do unikalnych i dynamicznie zmieniających się potrzeb uczelni. Dogłębnie je znając i wspomagając Klientów uczelnianych w projektach wdrożeń nowych technologii na co dzień, otwarcie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniami, pomagając szkołom wyższym zsynchronizować system IT z potrzebami wewnętrznymi, zewnętrznymi wymaganiami i najnowszymi trendami. Służy radą uczelniom, które chcą z pomocą technologii informatycznych usprawnić efektywność pracy i zarządzanie, zarówno zasobami ludzkimi, jak i całą organizacją.

Grzegorz Piskorek

Kierownik Działu Handlowego Oddziału Wrocław, Arcus S.A.

Grzegorz Piskorek od ponad 8 lat jest nieodłącznym członkiem zespołu Arcus S.A., gdzie z pasją wspiera firmy i instytucje w optymalizacji kosztów druku oraz automatyzacji procesów biznesowych. Dzięki wydajnemu oprogramowaniu do zarządzania drukiem oraz zaawansowanemu sprzętowi japońskiego producenta Kyocera Document Solutions, Grzegorz pomaga klientom w znacznym obniżeniu kosztów i zwiększeniu bezpieczeństwa danych. Jego doświadczenie obejmuje realizację projektów nie tylko w dużych organizacjach, ale również w administracji publicznej i szkołach wyższych.

Paweł Czerwony

Head of Google for Education - Central and Eastern Europe

Ekspert w dziedzinie produktów EdTech i multimediów. Od 2004 roku pracuje w obszarze nowych technologii dla edukacji. Założył i rozwinął kilka firm z obszaru EdTech. Na początku kariery współpracował m.in. z największymi wydawnictwami edukacyjnymi oraz dostawcą rozwiązań do zarządzania szkołami w jednostkach samorządu. Posiada kilkuletnie doświadczenie z produktami e-learningowymi dedykowanymi dla instytucji edukacyjnych. Ukończył dwa wydziały Uniwersytetu Ekonomicznego oraz roczny kurs dyplomowy w Holmes Institute w Sydney (Australia). Członek Polskiej Komisji Akredytacyjnej przy Ministerstwie Edukacji Narodowej oraz Starszy Doradca w Fundacji EdTech Poland. Wykładowca na kilku uczelniach. Ma doświadczenie w operacjach biznesowych na 5 kontynentach w ponad 80 krajach.

Krzysztof Wilczyński

Wiceprezes Zarządu - Euvic Solutions

Krzysztof Wilczyński jest ekspertem, który przez lata kariery zawodowej zdobywał doświadczenie z szerokim spektrum technologii IT i bezpieczeństwa. Potrafi odpowiednio ocenić zasadność inwestycji, szybko reagować na problemy i budować możliwie najskuteczniejsze rozwiązania. Dzięki pracy dla różnego typu organizacji poznał specyfikę klientów końcowych, dostawców, integratorów i konsultingu. Daje mu to wysoką świadomość pracy w ekosystemie stron, dostarczających nowe rozwiązania organizacjom z sektora prywatnego i publicznego, ze szczególną uwagą zwracaną na szanse i zagrożenia.

Był odpowiedzialny za migracje i konsolidacje centrów danych oraz ochronę organizacji przed nowymi zagrożeniami, takimi jak obrona instytucji finansowej przed atakami DDoS. Zarządzał zespołami dostarczającymi kompleksowe rozwiązania ICT w zakresie cyberbezpieczeństwa dla międzynarodowych organizacji.

Jego główne obszary ekspertyzy obejmują bezpieczeństwo infrastruktury sieciowej, wirtualizacji i chmury, operacje bezpieczeństwa w ramach Security Operations Center i Network Operations Center, a także zarządzanie tożsamością i ochronę informacji. Posiada również doświadczenie w bezpieczeństwie nowoczesnych miejsc pracy, zabezpieczaniu infrastruktury OT/IoT/ICS oraz w implementacji strategii Zero Trust i SASE/ZTNA.

Tomasz Owczarek

p.o. Dyrektora Działu Transformacji Cyfrowej / Architekt systemów IT w Euvic Solutions.

Tomasz Owczarek specjalizuje się w analizie danych biznesowych od momentu ich identyfikacji i pozyskania poprzez transformację i i raportowanie. Jako architekt systemów informatycznych zrealizował wiele projektów integracyjnych, współtwórca dedykowanych systmów dla branży utilities w obszarze zarządzania majątkiem w połączeniu z danymi przestrzennymi. Fan rozwiązań z zakresu machine learning i sztucznej inteligencj w tym dużych modeli językowych.

Pełni funkcję p.o Dyrektora Działu Transformacji Cyfrowej / Architekt systemów IT w Euvic Solutions.

Ordre du jour

28 listopada 2024

08.30 – 10.00
Rejestracja uczestników, powitalna kawa

10:00 – 10:15
Rozpoczęcie konferencji (powitanie, przedstawienie kluczowych punktów agendy i scenariusza na nadchodzące godziny)
dr inż. Tomasz Siemek – Prezes Zarządu, CloudTeam

10:15 – 10:45 
Planowane zmiany legislacyjne w systemie szkolnictwa wyższego
Dyrektor Marcin Czaja – Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego

10:45 – 11.05
Mikropoświadczenia a jakość kształcenia w szkolnictwie wyższym
dr hab. Agnieszka Dardzińska-Głębocka – Politechnika Białostocka, Polska Komisja Akredytacyjna

11:05 – 11:25
Projekt CAMPUS oraz rozwiązania AI
Maciej Polak – Lenovo

11:25 – 11:45
Technologie wspierające mikropoświadczenia – dostępne na rynku rozwiązania
Dariusz Wronikowski – Uniwersytwet Medyczny w Lublinie

11:45 – 12:00 
Nowoczesna uczelnię w dobie AI
Tomasz Owczarek, Krzysztof Wilczyński – Euvic Solutions

12:00 – 12:20
Przerwa kawowa

12:20 – 12:35 
Cyfrowa transformacja uczelni: jak nowoczesne systemy AV wspierają dostępność i retencję studentów oraz optymalizację kosztów i bezpieczne zarządzanie infrastrukturą
Kamil Wołczyński – A+V

12:35 – 12:50
Sztuczna inteligencja w systemie ERP – nowa era zarządzania uczelnią
Dorota Mościbrodzka, Damian Szostek – Arcus Si

12:50 – 13:50 – Panel dyskusyjny
Panel poświęcony tematyce mikropoświadczeń. Zgromadziliśmy osoby nie tylko z różnych środowisk, ale również z różnym entuzjazmem podchodzącym do umieszczania ich w ofercie edukacyjnej uczelni. Gwarantujemy realną debatę i możliwość wyrażenia swoich opinii.

  • Dyrektor Radosław Maćkiewicz – Centralny Ośrodek Informatyki
  • dr Robert Musiałkiewicz – Przewodniczący KRePUZ , Rektor Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku, ekspert VET
  • Aleksandra Matukin-Szumlińska – Dyrektor Centrum Organizacji Kształcenia, Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Jarosław Bułka – Sekretarz Komisji Akredytacyjnej Uczelni Technicznych, Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Transformacji Cyfrowej

13.50- 14.05
Google dla Edukacji – ułatwiamy pracę Uczelni Wyższych
Paweł Czerwony – Google for Education

14:10 – 15:10
Obiad

15:10 – 15:30
Rozpędzeni technologią zapominamy o dydaktyce w szkołach i na uczelniach
Prof. Maciej Sysło – Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki

15.30 – 15.50
Mikropoświadczenia: standardy, technologia i kryptografia w świecie nowoczesnej edukacji
Michał Karski – Head of Cloud, CloudTeam

15.50 – 16.10
Cyberbezpieczeństwo na uczelniach – wprowadzenie do NIS2 i ISO 27001
Michał Popiół – APN Promise

16.10 – 16.30
Przerwa kawowa

16.30 – 16.45
Odpowiedzialność uczelni wyższych w zakresie walki z wykorzystywaniem seksualnym małoletnich
Weronika Jakubowska – Dyrektor Departamentu Edukacji i Prewencji w Państwowej Komisji do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15

16.45 – 17.15
Rozwiązania CloudTeam w świetle nowych programów unijnych
dr. inż Tomasz Siemek – CloudTeam

17.15 – 17.45
Podsumowanie pierwszego dnia konferencji i losowanie nagród

17.45 – 20.00
Czas wolny

20:00
Uroczysta kolacja

29 listopada 2024

07.30 - 10.00
Petit déjeuner

10.00 – 11.45
Warsztaty z przygotowania mikropoświadczeń dla uczeln
dr. inż Tomasz Siemek – CloudTeam

11.45 – 12.00
Zakończenie konferencji

PARTNERZY HONOROWI
PARTNERZY GŁÓWNI
PARTNERZY WYSTAWIENNICZY
PATRON HONOROWY
PATRONI

INSCRIPTION

Les inscriptions aux conférences sont désormais closes.
W przypadku chęci dopisania się do listy rezerwowej lub pytań związanych z konferencją i zgłoszeniem prosimy o kontakt:
Małgorzata Dziubańska
Veuillez activer JavaScript dans votre navigateur pour remplir ce formulaire.
Nom
Zgoda
Zgoda
Informujemy, że wysłanie formularza nie jest jednoznaczne z rejestracją na konferencję. Zgłoszenia przyjmujemy wyłącznie po wcześniejszej weryfikacji i tylko od osób zatrudnionych w uczelniach. Nie przyjmujemy zgłoszeń od firm prywatnych. Po ręcznej weryfikacji, skontaktujemy się z Państwem drogą mailową.